اریان امید زندگیمون اریان امید زندگیمون ، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
هانا(ماریان)نفسمون♡هانا(ماریان)نفسمون♡، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
روشان فروغ زندگیمونروشان فروغ زندگیمون، تا این لحظه: 11 ماه و 5 روز سن داره

آریان و ماریان میوه های زندگیمون♡♡♡

این وبلاگ متعلق به آریان و ماریان عمارلو است اریان با فاصله ی نه ماه و یازده روز بزرگتر از هاناست 🤗

چیزی نمونده تا …

1402/2/22 1:38
نویسنده : مامانی اریان
552 بازدید
اشتراک گذاری


سلام به دلبندانم 

این روزها خیلی درگیر بودم امتحانات میانترم آریان و هانا و از طرفی بارداری و خلاصه شرایط بدجور درهم ریخته بود و تازه امتحانات میان ترمتون تموم شده و دارم یه سرو سامونی به خونه میدم که آماده شیم برای تولد روشان خانوم بعله دیگه تصمیممونو گرفتیم و قراره که دخترمون اسمش بشه روشان و بشینه کنار خواهر و برادر بزرگ‌ترش 😍

و این عکسها مربوط هست به جمعه ی چند روز پیش که بعد از کلی درگیری و امتحان و خونه نشینی بالاخره رسیدیم یه ناهار خانوادگی رو بیرون بگذرونیم …

و خب این وروجکها که نمیشه یدونه عکس درست و درمون ازشون بگیرم 🥴

و حتی باید بدین صورت شکار لحظه ها کنم ازشون 😁

دیگه چیزی به روز موعود نرسیده با اینکه هم آریان رو دارم هم هانا بازم دل تو دلم نیست برای دیدن وروجک سومم که براش مثل اون دوتا جوجه ی قبلی هزار تا آرزو دارم ….

تقریبا ده روز دیگه مونده البته تاریخ دقیقش یکشنبه ۲۴اردیبهشت توی آخرین سنوگرافی مشخص میشه انشالله که به سلامتی دنیا بیاد و بشه چشم و چراغ خونمون 😍

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان آیسلمامان آیسل
22 اردیبهشت 02 11:19
ما هم منتظر دنیا اومدن روشان خانوم هستیم...منتظر عکسای قشنگتون...انشالله به سلامتی و دلخوشی❤️❤️❤️
مامانی اریان
پاسخ
ممنونم عزیزم ایشالله 😍
مامانی وروجکهامامانی وروجکها
22 اردیبهشت 02 15:11
بلاخره اسم پیدا شد 
بسلامتی و خوش قدم باشه خواهر جان 
رووووششششاااااننننن😍
مامانی اریان
پاسخ
😁😁😁مرسی عزیزم آره خداااا رو شکر