اریان امید زندگیمون اریان امید زندگیمون ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
هانا(ماریان)نفسمون♡هانا(ماریان)نفسمون♡، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
روشان فروغ زندگیمونروشان فروغ زندگیمون، تا این لحظه: 10 ماه و 7 روز سن داره

آریان و ماریان میوه های زندگیمون♡♡♡

این وبلاگ متعلق به آریان و ماریان عمارلو است اریان با فاصله ی نه ماه و یازده روز بزرگتر از هاناست 🤗

تولد دو سالگی هانایی❤️❤️❤️

1396/6/31 20:46
نویسنده : مامانی اریان
1,460 بازدید
اشتراک گذاری

سلام
هوا داره سرد میشه و همین دم آخری یه جوجه ی ناخونده اما اینبار اول پاییزی به جمع خونمون میاد یه دختر که میشه قند و شکر خونه ی ما اونقدر که با اریان با افتخار نگاه میکنم به دخترم بانازه که نگاه میکنم نمیدونم گاهی چرا دختر و پسر با هم مقایسه میشن که تفاوتشون قدره یه دنیاست و دختر یه جور عزیز دله و پسر یه جور دیگه اونقدر عاشقشونم که دنیام عوض شده دنیا بعد آریان یه جوره و بعد هانا یه جور دیگه عشق یعنی قلب آدم بلرزه حتی وایسته که قلبم واسه شما وایمیسته .
امروز تولد شیرینی زندگیمونه تولد یه صورتی یه گل گلی یه دختر ناز و لوس و بابایی ...
چه زود میگذرن این روزهای شیرین اونقدر زود که گاهی آدم دلش میخواد به عقربه های ساعت آویزون بشه و نزاره بچرخه انگار همین دیروز بودا!!! صبح با هم رفتیم بیمارستان یادش بخیر یادمون نبود ساعت یه ساعت رفته عقب ساعت ۵صبح بیمارستان بودیم.لحظه شماری میکردیم دنیا اومدنتو دوسال گذشت پر از خاطره های شیرین اولین قدم اولین کلمه اولین لبخند و هزار تا اولین دیگه واست تو این دو سال رقم خورد .
دو سالگی به نظر من ورود به یه دنیای جدیدیه پر از فهم پر از درک...

دو سالگیت مبارک شیرینی زندگی من
فرهنگ لغات‌ هانایی در دو سال اول زندگی:
فواد:سَیاد
فریده:سَییده
بادکنک:باکُئَک
آهنگ:آیَنگ
سر خوردم:دُخودَم
افتادم:اَستادَم
اتاق:اُکاگ
گفتی:گُستی
کجاست:کُگاس
برقصم:عَکس کنم
شکلات:شُکُیات
نون پنیر:نُ پَییر
جیش کردم:گیش گَگَ

آفرین:آسیین

باشه:باش

تولد:تیَیُد

 

 




.
که صد البته خییییلی بیشتر از اینها رو باید مینوشتم اما متاسفانه حافظه یاری نمیکنه دیگه
شعرایی که هانایی بلده:

یه توپ دارم قلقلیه...
توپ سفیدم قشنگی و نازی...
تپلویم تپلو...
یه دختر دارم َاه نداره...
شعر های اینگلیسی:
head,shoulders,knees and toes...
klap yor hands...
و خب بریم سر اصل مطلب که تولد شماست که بالاخره پس از جنگ و جدال با ذهن خودم تصمیم گرفتم یه تولد کوچولو واست بگیرم که فقط خودمونیا باشیم اونم کلی هول هولی ...
سه شنبه تصمیم گرفتم و چهارشنبه تولد گرفتم
اما مهم ترین کارم این بود که کیک تولدو خودم پختم با کلی شور و عشق و کلی کیف کردم همه هم کلی تعریف کردن
 


و اما برسیم به اصل ماجرا و عکسهای تولد
البته ناگفته نماند که همون سه شنبه بادکنک با گاز هلیومی گرفتم که همش تا چهارشنبه افتاد پایین و دوام نیاورد
هانایی مباررررررکه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


و برسیم به شام که بدلیل یهویی تولد گرفتم کالباس و خیار شور و ژله بود

 

 

 

 


و هدیه ی من و بابایی به هانایی یه النگوی طلاست که بازهم بدلیل هول هولی تولد گرفتن قرار شد تا هفته آینده خریده بشه که بعد عکسشو همین جا میزارم واستون
و کادو های دیگه

 

 

 

 


و هانایی در آخر شب

 

 

 

 


خب امشبم با لباسهایی که شب تولد براش آورده بودن ازش عکس گرفتم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


دست همگیشون درد نکنه ایشالله جبران کنیم واسشون
و حسن ختام این پست عکسهایی که ازین ماه جامونده بود

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


شب خوش

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

رویا ایراندخت
4 مهر 96 12:16
با سلام و درود: نرم افزار موبایلی تقویت حافظه کودک.- در این برنامه کودکان شما علاوه بر یادگیری اسامی حیوانات ، میوه ها و سبزیجات، نمادهای عید نوروز ، تشخیص افراد از روی لباس آنها ؛ حافظه تصویری خود را تقویت میکنند. لینک دانلود از کافه بازار : https://cafebazaar.ir/app/ir.sypna.memoryimprovementforkids لطفا دانلود و نصب کنید.سپاسگزارم.
4.198947
13 مهر 96 7:49
4/739666----با سلام دوست عزيز به وبسايت يکتا فايل دعوت شديد براي دانلود فايل رايگان دانلود هر فايلي که دنبالش هستي وبسايت يکتا فايل www.yektafile.ir منتظرت در يکتا فايل هستم ----3/749601
0.8509574
13 مهر 96 9:17
0/1256313----با سلام دوست عزيز به وبسايت يکتا فايل دعوت شديد براي دانلود فايل رايگان دانلود هر فايلي که دنبالش هستي وبسايت يکتا فايل www.yektafile.ir منتظرت در يکتا فايل هستم ----4/60147